1. Home>
  2. Våre løsninger>
  3. Våre tjenester innen HR og lønn>

Service Desk First Line Support til alle dine medarbeidere

Med vår Service Desk First Line Support har du tilgang til support alle hverdager i året. Tjenesten er for deg som har outsourcet lønnstjenesten til oss, og blir tilgjengelig i løpet av Q2 2025. Du kan gi alle dine ansatte tilgang til våre supportspesialister eller begrense tilgangen til noen få kontaktpersoner (superbrukere). Servicedesken hos SD Worx Norge bemannes av spesialister som svarer på spørsmål skreddersydd for din organisasjon.

Kontakt oss om support
Kvinne tar notater

Slik fungerer vår Service Desk support

colorTrygt og effektivt

Våre spesialister gir raske og nøyaktige svar på dine spørsmål, slik at du kan fokusere på kjernevirksomheten din.

settingsIngen avbrudd

Support er tilgjengelig alle hverdager, året rundt.

DokumentseiteSkalerbar

Velg om alle ansatte skal ha tilgang til support eller om den skal begrenses til superbrukere.

wayfinderFleksibel

Kontakt med support kan skje via vår saksportal eller telefon med tilbakeringingstjeneste.

Man telefon

Fordeler med support fra oss

  • Redusert behov for interne supportressurser, ettersom du kan stole på at SD Worx tar seg av supporten knyttet til outsourcingtjenesten.
     
  • Raske og praktiske kontaktalternativer med personlig service. Korte køer og raske svar. Flere kontaktalternativer: oppretting av ticket via service desk, telefonsamtale med tilbakeringingsfunksjon. Bedriftsspesifikk service basert på dokumentasjon fra deg som kunde.
     
  • Bred kunnskap. Våre spesialister kan svare på de vanligste spørsmålene om lønn, lønnsslipper, ferie, skatt og sykefravær.
     
  • Tilgjengelighet. Telefon 09-16, opprett en ticket via portalen 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Vi er der for deg alle dager (inkludert helligdager). 

NB! Merk deg at tjenesten ikke blir tilgjengelig før i Q2 2025.

    En tydelig strategi for support

     

    "Vi falt for SD Worx først og fremst på grunn av et tydelig fokus på support. First Line support som våre medarbeidere og ledere kan kontakte ved spørsmål, føltes som en gjennomtenkt og god løsning."

    — Ralf Lindgren, ansvarlig for lønn og fordeler i Skandia Sverige

      Les om samarbeidet med Skandia Sverige

      Ofte stilte spørsmål til support

      Her er noen eksempler på problemstillinger vi arbeider med:

      • Spesifikasjon av lønnstrekk (knyttet til dag versus kalenderdager, f.eks. helger eller helligdager).
      • Utbetaling av sluttlønn. Inkludert utestående betalinger (f.eks. ubenyttede feriedager).
      • Hvilke skattetabeller den ansatte tilhører, basert på informasjon innhentet fra Skatteverket.
      • Forklare forskjellen mellom engangsskatt og skatt i henhold til skattetabellen.
      • Spørsmål om lønnsslippen.
      • Ferier og ferielovgivning.
      • Sykepenger, sykefravær og permisjoner.
      • Fordeler og kompensasjon.
      • Velferdstilskudd, forvaltning og retningslinjer.
      • Betalingsinformasjon og informasjon om registrering av bankkontonummer.
      • Forklare de ulike lønnsmodellene (f.eks. månedslønn versus timelønn).
      • Håndtering av inntektshenvendelser som må besvares fra trygdeetaten eller andre myndigheter. 

      Tre superbrukere er inkludert i grunntjenesten, men kan utvides ved behov.

      I slike tilfeller eskaleres sakene til den aktuelle avdelingen, og Service Desk gir alltid tilbakemelding til den som har henvendt seg. 

      Flere av våre tjenester

      Loneoutsourcing icon

      Lei en lønnsspesialist

      → Lønnstjenester
      Internationell lönehantering icon

      Lønnshåndtering i flere land

      → International lønnshåndtering

      Book en uforpliktende demo

      Har du spørsmål rundt hvordan du kan ta din bedrift til neste nivå med hjelp av moderne HR- eller lønnssystem, outsourcing eller andre tjenester? Book et 30 minutters møte på nett for å snakke om dine muligheter.

      Book et møte
      Bilde av Christine Engebretsen