Support

Logg på vår kundeportal, se og opprette supportsaker, bestill konsulenthjelp og få viktige nyheter om dine løsninger. Vi ser frem til å dele vår kunnskap og erfaring med deg, vi kan hjelpe deg med svar på alt fra hvordan systemet fungerer til hvordan du kan jobbe mer effektivt i våre løsninger.

Varsel om vedlikehold – Endring i nettverksoppsett!

3. sep. kl. 18:00 – 3. okt. kl. 06:00

Varsle gjerne din IT-ansvarlige om følgende:
Vi gjør endringer i Aditro Clouds nettverksoppsett som kan påvirke den offentlige ip-adressen til tjenesten du bruker. Hvis du begrenser utgående https-trafikk, må du sørge for at aditroclouds offentlige ip-adresser 185.43.88.0/22 er tillatt. Dette gjelder fra og med 3. okt.  

SD Worx

Support

Vår support er tilgjengelig for alle våre kunder og vi supporterer SD Worx Lønn (tidligere Aditro Lønn) og SD Worx HR (tidligere Aditro HR). Du kommer i kontakt med oss via kundeportalen eller på telefon, avhengig av din bedrifts avtale.

Har du allerede en bruker kan du logge på kundeportalen her. Angi din e-post som brukernavn og ditt personlige passord.

Har du ikke en bruker enda eller lurer du på hvilken avtale din bedrift har med oss? Ta kontakt med din egen bedrift sin HR- eller lønnsavdeling.  

Får du ikke logget på kundeportalen?

Dersom ditt selskap f.eks. har outsourcet lønn til oss kan det være sånn at du ikke har tilgang til kundeportalen vår. Dersom det er tilfelle, kontakt support i din egen lønns- eller HR-avdeling, du finner telefonnummer og kontakt info lengst ned på din lønnspesifikasjon. De kan hjelpe deg med spørsmål om lønn og lønnspesifikasjon, innloggingsproblemer og lignende.