Smidig og sømløs løsning for timeregistrering
Det kan være vanskelig for HR- og lønnsavdelinger å holde oversikt over fravær og ferier. Vårt timeregistreringssystem er skreddersydd for din bedrifts behov. La dine ansatte administrere sin egen fraværsrapportering, slik at HR- og lønnsavdelingen kan håndtere fraværet mer effektivt. Vi kan hjelpe deg med å unngå duplikater, eliminere feil i lønnssystemet og unngå ekstraarbeid som følge av uregistrert fravær.
Automatisert digital timeregistrering gir de ansatte mer innflytelse
La de ansatte enkelt håndtere timeregistrering og utføre fraværs- og avviksrapportering med bare noen få klikk.
- Vår programvare for fraværshåndtering gjør det raskt og enkelt for de ansatte å utføre oppgaver.
- Ansatte kan sjekke feriedagene sine og sende inn ferieønsker uten å måtte snakke med HR.
- App for både ansatte og ledere for enkel administrering og godkjenning av søknader, timer og fravær.
Smartere ferieplanlegging
Plattformen for håndtering av fravær gir de ansatte tilgang til kollegenes feriekalendere.
- De får en enkel oversikt over teamets planlagte ferier, slik at de kan planlegge sine egne ferier deretter.
- Når den ansatte har sendt en forespørsel om godkjenning, endres feriesaldoen og ferien registreres umiddelbart.
Automatisert prosess og søknad om fravær
- Så snart medarbeiderens forespørsel om fravær er sendt, får lederen en melding om å godkjenne den.
- Lederen kan raskt sjekke teamets kalender før fraværet godkjennes.
- Når autorisasjonen sendes, registreres informasjonen om fravær automatisk i lønnsavdelingen for å sikre effektivitet og nøyaktighet.
La oss snakke HR-system
Få en gjennomgang av mulighetene innen HR- eller timesystem. Book en 30 minutters uforpliktende online demo og finn ut om en av våre løsninger er en match for ditt selskap.